Vi opdaterer vores hjemmesidedesign for at forbedre oplevelsen på vores hjemmeside.

Kirkekontoret


På kirkekontoret møder du:


Karen Heidemann
Kordegn og Personregisterfører

Telefon: 4848 4131
E-mail: asminderoed.sogn@km.dk
Det er vigtigt, at du bruger sikker mail til kirkekontoret, når du sender dit CPR-nr. eller andre personfølsomme oplysninger. Du skal anvende dit NemID og venligst anføre din emailadresse og et telefonnummer i tekstfeltet til din besked, så vi kan komme i kontakt med dig. 

Bemærk, grundet coronavirus:
Grundet coronavirus er kirkekontoret kun åbent for ekspeditioner efter forudgående telefonisk aftale frem til og med den 24.  januar. På den måde kan vi forberede f.eks. attester, før du kommer. Husk, at du skal bære mundbind eller visir ved personligt fremmøde.

Kirkekontorets telefon- og ekspeditionstid:

Tirsdag kl. 10.00 - 13.00
Onsdag kl. 10.00 - 13.00
Torsdag kl. 11.00 - 15.00
Fredag kl. 10.00 - 13.00

Kirkekontoret er lukket mandag, lørdag og søndag.

Evt. ændringer i kirkekontorets telefon- og ekspeditionstid omtales her og vises i slideshow på forsiden:

Kirkekontoret er lukket: i Julen (24.-26. december), Nytårsaftensdag, Nytårsdag, Skærtorsdag, Langfredag, 2. påskedag, St. Bededag, Kr. Himmelfartsdag og Grundlovsdag.

Henvendelser
Vedrører din henvendelse en eller flere af nedenstående ting, skal du/I anmelde det/bestille på borger.dk med brug af dit NemID/MitID:

- attester
- omsorgs- & ansvarserklæring
- navngivning
- navneændring (kontakt gerne kirkekontoret for vejledning inden ansøgning)
- dødsfald og begravelse.

Vedrører din henvendelse en eller flere af nedenstående ting, skal du skal henvende dig til personregisterføreren på kirkekontoret i bopælssognet, hvor du selv eller de berørte personer har adresse:

- attester
- barnedåb/voksendåb
- vielse/kirkelig velsignelse
- konfirmation
- begravelse
- medlemsskab.

Vi gør opmærksom på, at vi indtil videre ikke kan tilbyde at acceptere den nye kørekort-app som ID.